31.07.2018

Tekninen asiantuntija

Nyt vahvistamme joukkuettamme ja Service Deskiimme on haussa 

Tekninen asiantuntija 

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen uralla, kehittymään asiantuntijana? Tekemään Service Deskissä jopa sellaisia tehtäviä, jotka muissa organisaatioissa kuuluisivat ylemmälle asiantuntijatasolle? Etsimme asiakaspalveluhenkistä ongelmanratkaisijaa, joka ei pelkää hakeutua oman mukavuusalueensa ulkopuolelle.

Tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olet tikettejä pelkäämätön tiimipelaaja ja ymmärrät, että suuret voimat tuovat mukanaan myös suuren vastuun. Hoidat siksi aina tehtävät niin hyvin kuin suinkin osaat. Tarvittaessa kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja pystyt mukautumaan nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Et murru aikapaineessa ja kykenet johdonmukaiseen työskentelyyn kiireellisessäkin vianselvitystyössä.

Otaverkossa Service Desk tarkoittaa muutakin kuin puhelimeen vastaamista ja tikettien pyörittelyä. Tekniset asiantuntijat tekevät meillä mm. lähitukikäyntejä asiakkaiden luo, sekä erilaisia asennus- ja ylläpitotöitä. Kunnianhimoinen tavoitteemme on, että suurin osa tukipyynnöistä ratkaistaan Service Deskin toimesta, usein jo puhelun aikana. Tällä hetkellä meillä vastaa ihminen puhelimeen kymmenessä sekunnissa ja Service Desk ratkaisee tiketeistä yli 80 prosenttia itse ilman turhaa pallottelua, asiakastyytyväisyyden ollessa yli 90 prosenttia.

Pääasiallinen työkieli meillä on suomi, koska se on työkielenä myös suurella osalla asiakkaistamme. Arvostamme ruotsin kielen osaamista. Sujuva englannin kielitaito lienee tällä alalla itsestäänselvyys. Työn luonteesta johtuen sekä suullinen, että kirjallinen ulosanti on yhtä tärkeää, kielellä kuin kielellä. Ajokortin pitäisi taskustasi löytyä, koska aina ole aikaa odottaa seuraavaa bussia.

Meillä jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Tiettyjä yhdistäviä piirteitä otaverkkolaisista kuitenkin löytyy. Olemme kaikki asiakaspalveluhenkisiä, oman työmme ehdottomia ammattilaisia ja osaamisestamme terveellä tavalla ylpeitä. Olemme järjestelmällisiä ja meillä on hyvä paineensietokyky. Olemme rehellisiä ja luotettavia, mikä näkyy myös asiakkaillemme. Olemme kiinnostuneita tietotekniikasta, mutta myös ihmisistä teknologian takana. Asiakkaamme tuntevat Service Deskin työntekijät nimeltä, ja me asiakkaidemme työntekijät. Ennen kaikkea tiedämme, ettemme ole koskaan valmiita. Aina on uutta opittavaa, koskaan ei tiedä, mihin suuntaan maailma seuraavaksi pyörähtää, mutta haluamme ottaa siitä selvää!

Hakemukset pyydämme lähettämään 2.9.2018 mennessä palkkatoivomuksineen osoitteella rekry@otaverkko.fi. Sähköpostin otsikkokenttään ”Tekninen asiantuntija”.

Osana hakuprosessia saatamme teettää soveltuvuustestin. Jotkin asiakkaamme edellyttävät myös turvallisuusselvityksen tekemistä.