10.09.2018

Otaverkolle menestystä Wave-asiakaspalveluverkoston kilpailuissa

Otaverkon myyntijohtaja Hannu Aronen palkittiin 5.9.2018 järjestetyssä Yhteys 2018 -asiakaspalvelukonferenssissa ”Vuoden Palveluesimies 2018” -tittelillä. Arvosteluraati kertoi myöntämiselle seuraavat perustelut:

  • Vaalii yhteishenkeä, kavereista pidetään aina huolta.
  • Osaa motivoida inspiroivasti omaa tiimiään – asiallista palautetta, huumoria ja pilkettä.
  • Pitää omana tärkeimpänä tehtävänään saada tiimiläiset onnistumaan omassa työssään. Työrauha tiimiläisille ja itse aina tavoitettavissa ja lähellä.
  • Avoin mielipiteille, ottaa eri näkökulmat huomioon. Hakee ratkaisun tilanteeseen kuin tilanteeseen ripeästi.
  • Tiimiläiset tuoneet oma-aloitteisesti esille, että Hannu on työuran paras esimies.

Hannu Aronen itse toteaa, että erityisen hienon voitosta tekee se, että oma työyhteisö on halunnut ilmoittaa kilpailuun juuri hänet, ja kun palaute tulee suoraan alaisilta, lämmittää se erityisesti mieltä. ”Silloin tietää tehneensä jotain oikein”, hän toteaa.
Yhtenä kilpailun arvosteluperusteista vuoden palveluesimiehelle mainitaan suunnan osoittaminen ja kehittäminen. Hannu on toiminut neljä vuotta Otaverkon asiakaspalvelupäällikkönä ja kehittänyt omalta osaltaan Service Deskin toimintaa ja Otaverkon prosesseja. Elokuussa tehdyn organisaatiouudistuksen jälkeen Arosta odottavat uudet haasteet myyntitiimin johtamisessa. ”Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, Service Deskissä on tehty paljon, mutta aina on varaa kehittyä lisää. Ojennan kiitollisin mielin viestikapulan eteenpäin Service Deskin uudelle tiimipäällikölle Jouni Karlssonille ja toivotan hänelle menestystä uusiin tehtäviin”, Hannu toteaa.
Otaverkko onnittelee Hannua voitosta ja toivottaa sekä Hannulle että Jounille menestystä uusiin tehtäviin.

Palkintojen jakajina toimivat Jani Iivonen ja Laura Hassel