05.12.2018

Tiimipäällikkö, Service Desk

Nyt vahvistamme joukkuettamme ja Service Deskimme työnjohtoon on haussa kokenut 

Tiimipäällikkö

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi? Valmiina johtamaan yhden Suomen parhaista Service Deskeistä yhä parempiin saavutuksiin?

Tehtävä ei suoraan sanoen ole helppo. Meillä ihminen vastaa puhelimeen 13 sekunnissa. Sama ihminen ratkaisee 90 % muutospyynnöistä siirtämättä toisiin asiantuntijatiimeihin – ja usein jo puhelun aikana. Kohtaamiskyselyssä 97 % palautteesta on positiivista (syys-marraskuu). Tänä vuonna pääsimme Vuoden Service Desk -kilpailussa finaaliin ja tiimin aiempi esimies, nyt yhtiömme sisällä toisiin tehtäviin siirtynyt Hannu Aronen, palkittiin Vuoden palveluesimiehenä.

Työnjohdollisena esimiehenä vastaat tiimin päivittäisestä toiminnasta. Ylläpidät tilannekuvaa, seuraat läpimenoaikoja, tarjoat tukea tiimillesi silloin, kun sitä tarvitaan, mutta pysyt pois tieltä, kun kaikki sujuu. Vastaat asiakasviestinnästä haastavissa tilanteissa, sekä toimit merkittävässä roolissa asiakaspalvelun laadun varmistamisessa ja toiminnan jatkuvassa kehittämisessä.

Tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olet haasteita ja tikettejä pelkäämätön tiimipelaaja ja ymmärrät, että suuret voimat tuovat mukanaan myös suuren vastuun. Olet tehnyt itse Service Desk -työtä ja pystyt sitä tarvittaessa tekemään edelleen tiimisi tukena. Hoidat tehtävät niin hyvin kuin suinkin osaat. Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja pystyt mukautumaan nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Luonnollisesti odotamme, että sinulla on jo esimieskokemusta ja osaat viestiä niin tiimillesi kuin asiakkaidenkin suuntaan. 

Meillä jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Tiettyjä yhdistäviä piirteitä otaverkkolaisista kuitenkin löytyy. Olemme kaikki asiakaspalveluhenkisiä, oman työmme ehdottomia ammattilaisia ja osaamisestamme terveellä tavalla ylpeitä. Olemme järjestelmällisiä ja meillä on hyvä paineensietokyky. Olemme rehellisiä ja luotettavia, mikä näkyy myös asiakkaillemme. Olemme kiinnostuneita tietotekniikasta, mutta myös ihmisistä teknologian takana. Asiakkaamme tuntevat Service Deskin työntekijät nimeltä, ja me asiakkaidemme työntekijät. Ennen kaikkea tiedämme, ettemme ole koskaan valmiita. Aina on uutta opittavaa, koskaan ei tiedä, mihin suuntaan maailma seuraavaksi pyörähtää, mutta haluamme ottaa siitä selvää! 

Hakemukset pyydämme lähettämään viimeistään 1.1.2019 palkkatoivomuksineen osoitteella rekry@otaverkko.fi. Sähköpostin otsikkokenttään ”Tiimipäällikkö, Service Desk”. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Palvelujohtaja Lenni Laukkanen antaa lisätietoja puhelimitse 040 180 1500 tai sähköpostilla lenni.laukkanen@otaverkko.fi. Älä epäröi ottaa yhteyttä ja kysyä lisää! 

Osana hakuprosessia saatamme teettää soveltuvuustestin. Jotkin asiakkaamme edellyttävät myös turvallisuusselvityksen tekemistä.