11.12.2019

Etsimme Teknistä asiantuntijaa

Otaverkko Oy on konstailematon ja otaniemeläisistä juuristaan ylpeä tietoliikenteen ja tietotekniikan asiantuntija- ja palveluyritys. Tarjoamme asiakkaillemme moderneja ja turvallisia ratkaisuja käytännönläheisesti ja selväsanaisesti. Liikevaihtomme oli vuonna 2018 n. 3,9 miljoona euroa. Taloutemme on vakaa. Meillä työskentelee tällä hetkellä lähes 30 osaamisestaan ylpeää huippuammattilaista. Meillä keskiössä on huippuasiantuntijoidemme osaaminen. Meillä jokaisella on vahva erikoisosaamisalueemme, mutta olemme kaikki laaja-alaisesti kiinnostuneita tietotekniikasta.

Nyt vahvistamme joukkuettamme ja Service Deskiimme on haussa

Tekninen asiantuntija

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen uralla, kehittymään asiantuntijana? Tekemään Service Deskissä jopa sellaisia tehtäviä, jotka muissa organisaatioissa kuuluisivat ylemmälle asiantuntijatasolle? Etsimme asiakaspalveluhenkistä ongelmanratkaisijaa, joka ei pelkää hakeutua oman mukavuusalueensa ulkopuolelle.

Tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olet tikettejä pelkäämätön tiimipelaaja ja ymmärrät, että suuret voimat tuovat mukanaan myös suuren vastuun. Hoidat siksi aina tehtävät niin hyvin kuin suinkin osaat. Tarvittaessa kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja pystyt mukautumaan nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Et murru aikapaineessa ja kykenet johdonmukaiseen työskentelyyn kiireellisessäkin vianselvitystyössä.

Otaverkossa Service Desk tarkoittaa muutakin kuin puhelimeen vastaamista ja tikettien pyörittelyä. Tekniset asiantuntijat tekevät meillä mm. lähitukikäyntejä asiakkaiden luo, sekä erilaisia asennus- ja ylläpitotöitä. Kunnianhimoinen tavoitteemme on, että suurin osa tukipyynnöistä ratkaistaan Service Deskin toimesta, usein jo puhelun aikana.

Tällä hetkellä meillä vastaa ihminen puhelimeen keskimäärin kymmenessä sekunnissa ja Service Desk ratkaisee tiketeistä yli 80 prosenttia itse ilman turhaa pallottelua. Emme ole pelkästään nopeita, teemme asiat kerralla kuntoon – tästä kertoo se, että 96 % asiakaspalautteesta on positiivista (1.1.-10.12.2019).

Pääasiallinen työkieli meillä on suomi, koska se on työkielenä myös suurella osalla asiakkaistamme. Arvostamme ruotsin kielen osaamista. Sujuva englannin kielitaito lienee tällä alalla itsestäänselvyys. Työn luonteesta johtuen sekä suullinen, että kirjallinen ulosanti on yhtä tärkeää, kielellä kuin kielellä. Ajokortin pitäisi taskustasi löytyä, koska aina ei ole aikaa odottaa seuraavaa bussia.

Meillä jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Tiettyjä yhdistäviä piirteitä otaverkkolaisista kuitenkin löytyy. Olemme kaikki asiakaspalveluhenkisiä, oman työmme ehdottomia ammattilaisia ja osaamisestamme terveellä tavalla ylpeitä. Olemme järjestelmällisiä ja meillä on hyvä paineensietokyky. Olemme rehellisiä ja luotettavia, mikä näkyy myös asiakkaillemme.

Olemme kiinnostuneita tietotekniikasta, mutta myös ihmisistä teknologian takana. Asiakkaamme tuntevat Service Deskin työntekijät nimeltä, ja me asiakkaidemme työntekijät. Ennen kaikkea tiedämme, ettemme ole koskaan valmiita. Aina on uutta opittavaa, koskaan ei tiedä, mihin suuntaan maailma seuraavaksi pyörähtää, mutta haluamme ottaa siitä selvää!

Hakemukset pyydämme lähettämään viimeistään 29.12.2019 palkkatoivomuksineen osoitteella rekry@otaverkko.fi. Sähköpostin otsikkokenttään ”Tekninen asiantuntija”.

Osana hakuprosessia saatamme teettää soveltuvuustestin. Jotkin asiakkaamme edellyttävät myös turvallisuusselvityksen tekemistä.

Lisätietoja kotisivuiltamme www.otaverkko.fi ja Service Deskimme tiimipäälliköltä Johannes Tapiolta (johannes.tapio@otaverkko.fi).