23.01.2020

Otaverkko vahvistaa organisaatiotaan uudelle vuosikymmenelle

Otaverkko Oy on vahvistanut organisaatiotaan vuoden 2020 alusta ottamalla käyttöön uuden asiakkuudenhoitomallin. Jatkossa Myynti vastaa uusasiakashankinnasta ja Asiakasratkaisut vastaa nykyasiakkaista. Asiakasratkaisut on osa Palvelutuotantoa.

Otaverkon Palvelutuotanto koostuu Asiakasratkaisuista, Service Deskistä, Palvelimet ja infrastruktuuri- sekä Verkko- ja tietoturvatiimistä. Palvelutuotannosta vastaa palvelujohtaja Lenni Laukkanen ja Myynnistä myyntijohtaja Pia Taittonen, jotka raportoivat toimitusjohtaja Tuomo Karhapäälle. Asiakasratkaisuista vastaa asiakkuusjohtaja Hannu Aronen. Asiakasratkaisut koordinoi uusien palveluiden käyttöönoton, pitää yhteyttä nykyisiin asiakkaisiin sekä huolehtii uusien asiakkuuksien haltuunotosta. Palvelutuotannon tiimipäälliköiden tehtävät pysyvät ennallaan.

Hallinnossa ei ole tapahtunut muutoksia eli hallituksen puheenjohtajana toimii Kjell Selenius ja toimitusjohtajana Tuomo Karhapää.

-Organisaatiomuutos selkeyttää rooleja ja samalla tietysti tavoitteena on myynnin edistäminen ja myyntiprosessin nopeuttaminen. Tämä muutos irrottaa myyntiorganisaatio ja asiakkuudenhoito selkeyttää meillä sisäisesti rooleja, mutta eniten tästä hyötyy varmasti asiakkaamme. Voimme näin edistää vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa ja Otaverkon palvelukokonaisuus hahmottuu jatkossa paremmin ja asiakasta palvelevana kokonaisuutena, perustelee organisaatiomuutosta toimitusjohtaja Tuomo Karhapää.

 

Lisätietoja: toimitusjohtaja Tuomo Karhapää, 040 504 5748.