07.10.2020

Otaverkko mukana asiakaspalveluviikolla 2020

Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.
Teemaviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää timanttisia asiakaspalvelun ammattilaisia erinomaisesta työstä.
Otaverkko on Wakaru Asiakaspalveluverkoston jäsen. Wave on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä. Tänä vuonna asiakaspalveluviikkoon 5. – 9.10.2020 osallistuu noin 80 organisaatiota ja teemana on Innosta ja innostu.
Otaverkko on mukana asiakaspalveluviikolla tänäkin vuonna. Esittelemme viikon kuluessa asiakaspalveluamme ja sen loistavaa toimintaa.
Seuraa LinkedIn-sivujamme https://www.linkedin.com/company/otaverkko-oy.