07.10.2020

Otaverkon Service Desk vastaa puhelimeen alle 12 sekunnissa

Pitkäjänteinen prosessi- ja työvälinekehitys sekä koulutus mahdollistavat laadukkaan asiakaspalvelun tuottamisen. Otaverkon teknisen tuen toimintaa on kehitetty jatkuvan parantamisen keinoin. Koko palvelutuotannon kattava ISO 9001 -sertifikaatti todentaa myös sen, että jatkuva parantaminen on säännöllistä ja osa Otaverkon arkea ja että johto on sitoutunut jatkuvaan parantamiseen. Otamme Otaverkon teknisessä tuessa hoidettavat tehtävät aidosti vastuullemme ja ratkaistavaksi – emme vain kirjaa niitä saapuneiksi. Meidän kaikkien etu on ratkaista tehtävät mahdollisimman pikaisesti.

Otaverkon tahtotila on erottautua kilpailijoistaan erinomaisella asiakaspalvelulla, ympärivuorokautisella (24/7) palvelulla, olemalla ketterä ja sopivan kokoinen kumppani, joka pystyy räätälöimään palvelunsa asiakkaan muuttuvia tarpeita vastaavaksi – olemalla osaava ja kehittävä yhteistyökumppani. Otaverkon asiakaspalvelussa on moniosaamista ja poiketen monista Otaverkon kilpailijoista, asiakaspalvelun tavoite on ratkaista 80 % asiakkaiden palvelupyynnöistä. Loput palvelupyynnöistä ratkaistaan Otaverkon muissa asiantuntijatiimeissä.
Otaverkon tekninen tuki vastaa puhelimeen normaalioloissa alle 12 sekunnissa. Vastaaja on aina ihminen, ei kone. Lisäksi sama henkilö alkaa ratkaista työpyyntöä välittömästi ja saa usein selvitettyä asian puhelun aikana. Jokaisen työpyynnön tultua tehdyksi lähtee työpyynnön lähettäneelle käyttäjälle kysely siitä, kuinka onnistuimme tehtävässämme. Tässä kyselyssä 95 % vastauksista on positiivisia (vuosi 2020) ja suurimmassa osassa sanallisesta palautteesta saamme kiitosta nopeudestamme.
Mittarit todentavat sen, että tekninen tukemme on siis sekä nopea että tekee asiat kerralla oikein. Tämä on lupauksemme myös sinulle asiakkaamme. Meille laatu ja asiakaskokemus ovat aina ykkösasia.